FANDOM

Poziom 1- 8 w Poached Eggs zawiera nowe elementy: skrzynię, małe głazy oraz szklane i kamienne kwadraty. Poziom jest położony na pięciu symetrycznych wzniesieniach ziemi, na których kolejno są:

1 wzniesienie: świnia

2 wzniesienie: 3 kwadraty, świnia

3 wzniesienie (najwyższe, środkowe): głaz i dwa małe głazy

4 wzniesienie: 3 kwadraty, świnia

5 wzniesienie: świnia

Do trzeciego wzniesienia występy skalne rosną w górę, a przy czwartym i piątym opadają. Wzniesienie pierwsze jest równoległe do piątego, a drugie do czwartego.

Pośrodku ziemi jest niedostępna grota, gdzie znajduje się skrzynia. W skrzyni ukryty jest Golden Egg 6.

Do dyspozycji mamy cztery czerwone ptaki.

StrategiaEdytuj

1. Uderzenie w drewno.

Aby zniszczyć poziom jednym ptakiem, możemy uderzyć w środkowy kwadrat (drewniany), na drugim wzniesieniu. Cios powinien zabić świnię ukrytą za kwadratami, a także wybić szklany kwadrat. Ten powinien uderzyć w niestabilną konstrukcję z głazów, która potoczy się na drugą stronę i zabije świnie ze wzniesień 4 i 5. W tym samym czasie ptak powinien się odbić od kwadratów na wzniesieniu 2 i stoczyć się na świnię z pierwszego wzniesienia.

2. Rykoszet.

Strategia niezwykle trudna. Należy polecieć pierwszym ptakiem artylerią i uderzyć w bok największego głazu. Jest mała szansa, że ptak odbije się od głazu w taki sposób, by zabić świnie ze wzniesień 1 i 2. Głazy dokończą robotę na pozostałych wzniesieniach.