FANDOM

Poziom 1-1 w Poached Eggs to pierwszy poziom w pierwszej grze Angry Birds. Poznajemy tu pierwszego ptaka - Red, i przeciwników - zielone świnie. Poziom składa się z dwóch podstaw, 5 długich desek, trzech krótkich, dwóch krótkich szklanych elementów, oraz trzech deseczek. W poziomie występuje jedna świnia. Do dyspozycji mamy trzy czerwone ptaki.

StrategiaEdytuj

Najlepszą strategią w przejściu tego poziomu jest uderzenie czerownym ptakiem w najwyższy punkt najbliższej długiej deski. Uderzenie powinno przewrócić konstrukcję w taki sposób, aby znisczyła się spora liczba elementów. Strategia ta daje trzy gwiazdki.

Strategia (Power-Ups)Edytuj

1. Celownik.

Jeżeli chcemy używać Super Mocy, możemy aktywować celownik. Postępujemy tak jak w przypadku strategii bez celownika. Ta super moc ułatwi nam trafienie do celu.

2. Królewska Proca.

Królewska Proca pozwala nam na trafienie w jakikolwiek element konstrukcji, jednak impet uderzenia spowoduje taki sam efekt jak w strategii bez Super Mocy.

3. Super Nasiona.

Dzięki spożyciu przez czerwonego ptaka Super Nasion możemy uderzyć w konstrukcję z większą siłą. To pozwoli nam na uzyskanie wyższego wyniku.

4. Bomba elektryzująca.

Jest to alternatywa ostateczna, ale naprawdę nie warto zużywać czegoś tak mocnego na tak łatwy poziom.

CiekawostkiEdytuj

  • Jest to pierwszy poziom utworzony przez Rovio.